Dla klientów indywidualnych.
Tu dowiesz się jak złożyć zamówienie, poznasz koszty dostawy, sposób płatności i co zrobić w przypadku konieczności reklamacji.
Jak złożyć zamówienie? Są dwa sposoby! |
|
1) Wysłać maila pod adres: biuro@mojasztuka.pltemat: ZAMAWIAMW treści maila należy podać:A) kod katalogowy wybranej pracy artystycznej + wymiaryB) dane do faktury:– Imię i Nazwisko– w przypadku firmy: pełna nazwa i NIP– adres na fakturzeC) adres przesyłki – jeśli jest inny niż ten podany do fakturyD) nr tel dla kurieraE) dopisać „Akceptuję regulamin zamieszczony na stronie mojasztuka.pl”Lub podając powyżej wymienione dane w formularzu kontaktowym. |
2) Wypełnić formularz kontaktowy do zamówienia.W temacie wpisz: ZAMAWIAMTreść regulaminu znajdziesz [TUTAJ]My w odpowiedzi wysyłamy fakturę pro-formę z dalszymi informacjami. Oryginał faktury zostanie przesłany wraz wybranym obrazem. Zaraz po nadaniu przesyłki klient otrzymuje maila z numerem i linkiem do śledzenia przesyłki na stronie firmy kurierskiej. Czas realizacji zamówień wynosi do 15 dni roboczych od momentu zaksięgowania wpłaty. |
Sposób płatności. Przelew tradycyjny na konto. |
Informacje.
Gdzie znajduje się kod katalogowy?Kod katalogowy jest widoczny pod każdą miniaturką przedstawiającą obraz. |
Gdzie dowiem się o wymiarach wybranego obrazu?Wymiary są podane pod każdą miniaturką przedstawiającą obraz. |
Jak sprawdzić cenę?Wszystkie ceny są podane bezpośrednio pod miniaturką przedstawiającą obraz. |
Koszty dostawy.Zakupione prace są dostarczane za pośrednictwem firmy kurierskiej. Każda praca jest zapakowana w „specjalne” opakowanie.Przesyłka mała: – 25zł obowiązuje na prace pakowane w tuby i drobne opakowania. W przypadku zamówień nietypowych koszt przesyłki jest wyceniany indywidualnie.Przesyłka GRATIS – obowiązuje do zamówień detalicznych powyżej 3000,00 zł. |
Dlaczego opakowanie jest „specjalne”?Opakowanie do transportu dzieł sztuki jest bardzo ważne, gdyż nie kupują Państwo u nas produktów z masowej produkcji lecz egzemplarze jednostkowe posiadające swoją autonomiczną sygnaturę i wartość.Dlatego każda nasza praca w formie wydruku na papierze jest zapakowana do specjalnej tuby do tego stworzonej.Nasz sposób pakowania daje nam i Państwu gwarancje, że przesyłka dojdzie do Państwa w takim samym stanie w jakim została nadana. |
Zamawiasz kilka sztuk? Zapłać mniej za przesyłkę!W przypadku jednoczesnego zamówienia kilku prac koszty przesyłki są ustalane indywidualnie. W zależności od zamawianych formatów istnieje możliwość przesłania kilku prac w jednym opakowaniu. Informujemy o tym po otrzymaniu zamówienia jeśli zachodzi taka możliwość. |
Zwroty i reklamacje.Zależy nam na Państwa zadowoleniu, nie mniej jednak czasem występują sytuacje, w których zachodzi potrzeba rezygnacji z zakupu lub dostali Państwo uszkodzony towar.Zgodnie z obowiązującymi przepisami mają Państwo 14 dni od momentu odebrania towaru na rezygnację z zakupu. W celu rezygnacji z zakupu należy wypełnić formularz odstąpienia od zakupu dostępny >TUTAJ<. Następnie wraz z zwracanym towarem i dowodem zakupu należy go odesłać na nasz adres z dopiskiem: Rezygnacja.Koszt przesyłki pokrywa kupujący.Prace artystyczne z uszkodzeniami mechanicznymi nie będą przyjmowane i zostaną odesłane kupującemu.W przypadku reklamacji należy wypełnić formularz reklamacji dostępny >TUTAJ< |
Zwrot uszkodzonego obrazu podczas transportu.Wszystkie nasze przesyłki są ubezpieczone. W przypadku jeśli zaszłaby taka potrzeba, należy w obecności doręczającego kuriera sporządzić protokół szkody. Kurier ma obowiązek sporządzenia z Państwem takiego protokołu do 7 dni od dnia doręczenia paczki, pod warunkiem jej rozpakowania i zgłoszenia uszkodzenia w momencie odbioru.Następnie proszę przesłać maila pod adres: biuro@mojasztuka.pl z tytułem USZKODZENIE PODCZAS TRANSPORTU z następującą zawartością:– nr faktury– nr listu przewozowego– zdjęcie uszkodzenia– skan protokołu szkody– opis sytuacji |