zakupy

Dla klientów indywidualnych.

Tu dowiesz się jak złożyć zamówienie, poznasz koszty dostawy, sposób płatności i co zrobić w przypadku konieczności reklamacji.


080

Jak złożyć zamówienie? Są dwa sposoby!

081
1) Wysłać maila pod adres: biuro@mojasztuka.pl
 temat: ZAMAWIAM
W treści maila należy podać:
A) kod katalogowy wybranej pracy artystycznej + wymiary
B) dane do faktury:
– Imię i Nazwisko
– w przypadku firmy: pełna nazwa i NIP
– adres na fakturze
C) adres przesyłki – jeśli jest inny niż ten podany do faktury
D) nr tel dla kuriera
E) dopisać „Akceptuję regulamin zamieszczony na stronie mojasztuka.pl”
083
Lub podając powyżej wymienione dane w formularzu kontaktowym.
082
2) Wypełnić formularz kontaktowy do zamówienia.
W temacie wpisz: ZAMAWIAM

Imię i nazwisko (wymagane)

Adres email (wymagane)

Temat (wymagane)

Treść wiadomości (wymagane)

Akceptuję regulamin (wymagane).

Treść regulaminu znajdziesz [TUTAJ]
My w odpowiedzi wysyłamy fakturę pro-formę  z dalszymi informacjami.  Oryginał faktury zostanie przesłany wraz wybranym obrazem. Zaraz po nadaniu przesyłki klient otrzymuje maila z numerem i linkiem do śledzenia przesyłki na stronie firmy kurierskiej. Czas realizacji zamówień wynosi do 15 dni roboczych od momentu zaksięgowania wpłaty.

Sposób płatności. Przelew tradycyjny na konto.

Informacje.

073

Gdzie znajduje się kod katalogowy?

Kod katalogowy jest widoczny pod każdą miniaturką przedstawiającą obraz.

074

Gdzie dowiem się o wymiarach wybranego obrazu?

Wymiary są podane pod każdą miniaturką przedstawiającą obraz.

075

Jak sprawdzić cenę?

Wszystkie ceny są podane bezpośrednio pod miniaturką przedstawiającą obraz.
076

Koszty dostawy.

Zakupione prace są dostarczane za pośrednictwem firmy kurierskiej. Każda praca jest zapakowana w „specjalne” opakowanie.
Przesyłka mała: – 25zł obowiązuje na prace pakowane w tuby i drobne opakowania. W przypadku zamówień nietypowych koszt przesyłki jest wyceniany indywidualnie.
Przesyłka GRATIS – obowiązuje do zamówień detalicznych powyżej 3000,00  zł.

077

Dlaczego opakowanie jest „specjalne”?

Opakowanie do transportu dzieł sztuki jest bardzo ważne, gdyż nie kupują Państwo u nas produktów z masowej produkcji lecz egzemplarze jednostkowe posiadające swoją autonomiczną sygnaturę i wartość.
Dlatego każda nasza praca w formie wydruku na papierze jest zapakowana do specjalnej tuby do tego stworzonej.
Nasz sposób pakowania daje nam i Państwu gwarancje, że przesyłka dojdzie do Państwa w takim samym stanie w jakim została nadana.

Zamawiasz kilka sztuk? Zapłać mniej za przesyłkę!

W przypadku jednoczesnego zamówienia kilku prac koszty przesyłki są ustalane indywidualnie. W zależności od zamawianych formatów  istnieje możliwość przesłania kilku prac w jednym opakowaniu. Informujemy o tym po otrzymaniu zamówienia jeśli zachodzi taka możliwość.

078

Zwroty i reklamacje.

Zależy nam na Państwa zadowoleniu, nie mniej jednak czasem występują sytuacje, w których zachodzi potrzeba rezygnacji z zakupu lub dostali Państwo uszkodzony towar.
Zgodnie z obowiązującymi przepisami mają Państwo 14 dni od momentu odebrania towaru na rezygnację z zakupu.  W celu rezygnacji z zakupu należy wypełnić formularz odstąpienia od zakupu dostępny >TUTAJ<.  Następnie wraz z zwracanym towarem i dowodem zakupu należy go odesłać na nasz adres z dopiskiem: Rezygnacja.
Koszt przesyłki pokrywa kupujący.
Prace artystyczne z uszkodzeniami mechanicznymi nie będą przyjmowane i zostaną odesłane kupującemu.
W przypadku reklamacji należy wypełnić formularz reklamacji dostępny >TUTAJ<

079

Zwrot uszkodzonego obrazu podczas transportu.

Wszystkie nasze przesyłki są ubezpieczone. W przypadku jeśli zaszłaby taka potrzeba, należy w obecności doręczającego kuriera sporządzić protokół szkody. Kurier ma obowiązek sporządzenia z Państwem takiego protokołu do 7 dni od dnia doręczenia paczki, pod warunkiem jej rozpakowania i zgłoszenia uszkodzenia w momencie odbioru.
Następnie proszę przesłać maila pod adres: biuro@mojasztuka.pl z tytułem USZKODZENIE PODCZAS TRANSPORTU z następującą zawartością:
– nr faktury
– nr listu przewozowego
– zdjęcie uszkodzenia
– skan protokołu szkody
– opis sytuacji